Mieszkańcy gminy Dzierzkowice mogą już załatwiać część spraw administracyjnych bez wizyty w urzędzie. Miejscowy samorząd uruchomił platformę e-usług, dzięki której można m.in. złożyć wniosek, sprawdzić ewentualne zobowiązania wobec gminy albo elektronicznie dokonać płatności.By korzystać z tych i innych e-usług wystarczy wejść na stronę: https://cyfrowe.dzierzkowice.pl/ i założyć konto. W ten sposób użytkownik zyskuje dostęp do swoich spraw urzędowych przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.
Do e-usług można się zalogować się na dwa sposoby. Pierwszym, polecanym przez administratorów nowej platformy, jest login.gov.pl, do którego trzeba mieć profil zaufany, e-Dowód, aplikację mObywatel lub dostęp do "bankowości elektronicznej".
Drugi sposób to logowanie standardowe, to znaczy, że po rejestracji i aktywacji konta swoją tożsamość trzeba jednorazowo potwierdzić w Urzędzie Gminy Dzierzkowice. (fot. UG Dzierzkowice) Więcej na:http://ias24.eu
Aktualności